Přeprava a dodání
Obecné informace
Vzhledem k výkyvům směnného kurzu může být u objednávek s hodnotou velmi blízkou limitu pro osvobození od daně vyměřeno clo a daň (D&T), protože směnný kurz se může od data objednávky do data celního odbavení měnit.
Ověřte si prosím na místním celním úřadě, zda můžete zboží dovážet a zda nejsou potřeba další licence nebo povolení.
Když zadáte objednávku v našem internetovém obchodě https://xantispharma.cz/ (the “Site”), odešleme vaši objednávku co nejrychleji.
1: Transportér
Váš balíček odešleme bezpečně a spolehlivě prostřednictvím společnosti DHL.
2: Náklady
Účtujeme si poštovné ve výši 13 €, s výjimkou případů, kdy je vaše objednávka vyšší než 49,00 €, pak je vaše doprava zdarma.
3: Termín
Když si objednáte výrobek na snažíme se o co nejrychlejší doručení vašeho výrobku. Přesný údaj o dodání naleznete na stránce konkrétního výrobku. Můžete nás také kontaktovat a požádat o přesný termín dodání.
4: Provozní řád přepravce
Jakmile zásilku odešleme, obdržíte od nás e-mailové potvrzení s kódem pro sledování a sledování zásilky od společnosti DHL. Tento kód pro sledování a dohledání zásilky můžete použít ke sledování svého balíku. Pokud nebudete v době doručování doma, může společnost DHL provést dvě činnosti, a to: 1. Zkontrolovat, zda je zásilka v pořádku:
1: DHL se může pokusit doručit vám balíček znovu následující pracovní den;
2: DHL se může pokusit doručit balíček u vašich sousedů a bude vás o tom informovat.
Pokud během druhého doručování opět nebudete doma, může společnost DHL udělat dvě věci, a to:
1: DHL doručí váš balík do nejbližšího výdejního místa DHL, kde si můžete balík vyzvednout po dobu 14 kalendářních dnů, o čemž vás doručovatel bude informovat;
2: DHL se může pokusit doručit balík u vašich sousedů a bude vás o tom informovat.
Pokud si balík v balíkovém místě nevyzvednete včas, bude balík vrácen odesílateli. V takovém případě vás budeme kontaktovat, jakmile balík obdržíme ve skladu. To platí i v případě, že je na balíku uvedena neúplná nebo nesprávná adresa.
5: Není skladem nebo delší dodací lhůta
Pokud výrobek není skladem, můžeme vás o tom informovat třemi způsoby na naší adrese, a sice
1: Znepřístupněním produktu, takže si jej již nemůžete objednat;
2: Uvedením delší dodací lhůty v pracovních dnech na stránce produktu;
3: Informováním vás o tom, že si objednáváte předobjednávku s delší dodací lhůtou.
Ve všech třech případech uděláme vše pro to, abychom vám výrobek dodali co nejdříve.